01-02-16 To ΥΠΠΕΘ καλεί 6 Περιφέρειες να πληρώσουν

boy with autism puzzle piece

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατόπιν ερωτημάτων και διαμαρτυριών που δέχεται για τη μη καταβολή των μηνιαίων αποδοχών των Σχολικών Νοσηλευτών και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που εργάζονται στην εκπαιδευτική υποστήριξη για ένταξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης, ανακοινώνει τα ακόλουθα :

Στο πλαίσιο της Πράξης «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» του ΕΣΠΑ 2014-20, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μέσω της επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Τομέα Παιδείας,  έχει προβεί στην πληρωμή μισθοδοσίας του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που υπηρετούν στις Περιφέρειες Αττικής, Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων και Στερεάς Ελλάδας που έχουν χρηματοδοτήσει την πράξη.

Λόγω της μη χρηματοδότησης της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για την προαναφερόμενη Πράξη από τα ΠΕΠ Θεσσαλίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου και Δυτικής Ελλάδας, δεν έχει, δυστυχώς, καταστεί εφικτό να καταβληθούν οι μηνιαίες αποδοχές των προσληφθέντων  Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ που υπηρετούν στα γεωγραφικά όρια των συγκεκριμένων Περιφερειών.

Το Υπουργείο Παιδείας καλεί τους αιρετούς Περιφερειάρχες των ανωτέρω Περιφερειών να αναλάβουν τις ευθύνες τους και άμεσα να προβούν στη χρηματοδότηση της αρμόδιας υπηρεσίας του ΥΠΠΕΘ, ώστε, να πληρωθούν οι εργαζόμενοι το ταχύτερο δυνατόν.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-14.00.
Η είσοδος του κοινού ειδικά στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 10.00-14.00.
Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό.
Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://mydocs.minedu.gov.gr

Η παρούσα τίθεται σε ισχύ από την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top